ZeoPersonal Sleep Coach

Zeo Personal Sleep Coach

Insomniacs عملا انجام خواهد هر چیزی را به خواب خوب شب. تعداد گوسفند. شاخه گوش استفاده کنید. بازی موسیقی آرامش بخش. تغییر بالش، تشک. و، بله، پاپ قرص های خواب آور.
در حال حاضر یک جدید ارائه تکنولوژی بالا برای مردمی که مشکل تکان خاموش وجود دارد. این مربی Zeo بود، خواب شخصی من شده است برای چند هفته آزمایش (هیچ چیز مانند خواب در کار وجود دارد) است.

تلویزیون: اتصال به اد بیگ در ABC "در امریکا امروز صبح،" جمعه ها ساعت 4:30 صبح، و یا چک لیست های محلی.
Zeo بود، ترکیبی است از پیشانی بند های بی سیم قابل تنظیم "هوشمند" نظارت بر ساعت با زنگ هشدار / خواب با یک وب و ایمیل مبتنی بر "7 برنامه تناسب اندام خواب مرحله."

این طرح کمک می کند تا عوامل منفی که ممکن است خواب را تحت تاثیر قرار شناسایی - اضطراب و استرس، مسائل مربوط به بهداشت و وقفه از bedmates، کودکان و حیوانات خانگی. این که آیا آن نیز می تواند به حل و فصل آن مسائل بلند مدت کمک کند باقی مانده است دیده می شود.

شما ممکن است خواب شبانه را بیش از قیمت 399 $ از دست دادن؛ Zeo بود، تنها در MyZeo.com به فروش می رسد.

Zeo بود، شما از خواب بیدار با صداها ملایم تر از آلارم های دیگر. همچنین می تواند تنظیم شود تا شما از خواب بیدار شدن در "یک نقطه بیداری طبیعی" تا نیم ساعت قبل از شما در غیر این صورت می خواهم به زندگی است.

اما هدف اصلی آن این است که به شما کمک گرفتن برخی از Z را در وهله اول. Zeo بود، این کار را در طی یک دوره از هفته ها و ماه. این آمار شبانه در طبیعت از خواب است که شما جمع آوری. شما این مکمل پر کردن "مجله خواب" آنلاین. ("خواب شما را دچار اختلال شده توسط شخص دیگری چقدر بود؟ چگونه شما امروز احساس می شد؟")

بخش مربیگری Zeo بود، که می آید از طریق ایمیل و هنگامی که شما به MyZeo.com رفتن است، به نتایج طراحی شده است. برای مثال، اگر آن را پیدا کرد آن را به شما طول می کشد کمتر از 7 دقیقه به خواب رفتن، ممکن است منظور شما از خواب به چالش کشیده است و می تواند زمان بیشتری در تخت استفاده کنید. اگر زمان بیش از نیم ساعت است، Zeo بود، توصیه شما را از رختخواب بیرون و پیدا کردن چیزی تسکین دهنده و برای انجام این کار بدون استرس.

Zeo بود، مستقر در نیوتن، ماساچوست، توسط گروهی از دانشجویان دانشگاه براون محروم از خواب در سال 2003 ساخته شده است. این این طولانی گرفته شده به آمده تا با چیزی The Sandman در ممکن است از تصویب. این شرکت می گوید Zeo بود، در صدا پژوهش خواب علمی است. با این حال، یک سلب بیان کرد که Zeo بود، وجود دارد "نه یک دستگاه پزشکی و نه یک برنامه درمانی و برای تشخیص و یا درمان اختلالات خواب در نظر گرفته شده است." در اینجا چگونه کار می کند.

در اتاق خواب. هر شب، شما دان پیشانی بند hypoallergenic سبک، نرم و قابل کشش است که ارتباط بی سیم با مانیتور بالین. سنسور در داخل شیرازه اندازه گیری فعالیت الکتریکی در مغز. پد سنسور نیاز به هر سه ماه تعویض شود. Zeo بود، منابع جایگزین در جعبه. تعویض هزینه $ 15.

من احساس مسخره پوشیدن عمامه به شب اول یا دو اما پس از آن به آن عادت.

اقدامات Zeo بود، چه مدت شما به ساعت و دقیقه خواب، چه مدت طول می کشد که شما به خواب رفتن، و، از شما بعید است به خاطر داشته باشید، چند بار شما ممکن است در طول شب wakened شده است (حداقل به مدت 2 دقیقه) است. همچنین تجزیه و تحلیل عمق خواب شما: در زمانی که شما در خواب سبک، خواب عمیق (برای بازسازی فیزیکی و رشد) و خواب REM (سرزمین خواب وخیال) بودند.

نتایج به اصطلاح نمره ZQ بین 0 و 120 ترکیب شده است. نمرات نمونه از نظر سن (86 برای کسی که در 20S خود را، 74 را برای کسی که در 40S خود را، 57 را برای کسی که در 70S خود را، و غیره) متفاوت است. ایده این است که فقط به عنوان یک مقیاس حمام ممکن است برای شما انگیزه ای برای از دست دادن وزن، تماشای ZQ شما ممکن است به شما فشار را به دنبال برنامه تناسب اندام خواب Zeo بود، است.

من خودم دارای جای خواب صدا در نظر اما در اخیر من به طور متوسط ​​هفت روز مجذوب شد: ZQ از 75. 23 دقیقه از به خواب رفتن، 6 ساعت و 43 دقیقه خواب به طور کلی یک شب. شما می توانید دکمه های بر روی مانیتور را فشار دهید برای مشاهده اطلاعات خواب را از شب قبل یا در هفته گذشته است. آمار در یک صفحه نمایش بر روی مانیتور رسم اما بسیار برای مشاهده آنلاین آسان تر است.

در واقع، شما را تشویق به آپلود آمار تازه به وب سایت با استفاده از 256 مگابایت عرضه کارت SD Zeo بود، ظرفیت کافی برای هزاران نفر از شب از داده ها. (کارت خوان SD نیز گنجانده شده است.) که اساس مربیگری خود است.

در وب است. پس از سن، شغل و اطلاعات خانواده، و غیره - همه را به معادله چگونه شما را از خواب عامل - از شما برای را انتخاب کنید تا به سه گل در خواب (بیداری بیشتر به راحتی در صبح، انرژی بیشتری در طول روز ، و غیره).

شما همچنین در مورد تاثیر سایر سوال: سن تشک و بالش خود، چند روز در هفته به شما ضربه دکمه چرت زدن بیش از دو برابر، که آیا شما در مورد کار، رویدادهای جهان، امور مالی یا مسائل خانواده نگران باشید.

Zeo بود، مشخص است که من در حال حاضر یک دسته خوب در دو مرحله در برنامه هفت مرحله آن است و می تواند آنها را به جست و خیز ("آرامش راه خود را به خواب"، "ساخت پناهگاه اتاق خواب خود را"). اما Zeo بود، توصیه من آمد تا با یک برنامه خواب بیشتر سازگار و رفتن به رختخواب شده توسط 10:15 به احتمال زیاد نه.

درک دقیقا چگونه به خوبی شما خواب خوب می تواند چشم بازکن. اما تغییر عادات سخت است، و شما می خواهم که برای ماه قبل از قضاوت درباره اثر نهایی Zeo بود، متعهد. Zeo بود، یک محصول جالب است که ممکن است برخی از insomniacs کمک کند. هر کس دیگری فقط می تواند بر روی آن بخوابد.

 

 

شارژ مستقیم همراه اول

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 تير 1393برچسب:, | 21:40 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت